×

Договір публічної оферти

За цим Договором одна Сторона, надалі «Продавець», з одного боку, та будь-яка особа, яка прийняла умови цього Договору публічної оферти, надалі «Покупець», з іншого боку, далі разом Сторони, уклали цей Договір, адресований необмеженому колу осіб. що є публічною офертою (пропозицією) Продавця укласти з Покупцями договір купівлі-продажу Товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, асортимент та детальну інформацію про які міститься на сайті www._Lekos.com.ua_(далі – Сайт).

Договір публічної оферти публічний, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець). При повній згоді з цим Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальності за недобросовісне Замовлення та невиконання умов цього Договору.

Для регулювання договірних правовідносин за Договором Сторони обирають та, за необхідності, застосовують законодавство. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж встановлені українським законодавством, застосовуються правила міжнародного договору.

 

Визначення термінів:

Продавець - Фізична Особо Підприємець Костенко Олександр Володимирович, код ЄДРПОУ 3268217516, місцезнаходження за адресою: Київська обл., Білоцерківський р-н, село Дрозди, вул. Дружби; електронна пошта: Lekos.com.ua@gmail.com

Сайт - веб-сайт, який належить ФОП Костенко Олександр Володимирович, розміщений у мережі Інтернет за адресою: https://lekos.com.ua/, включаючи всі його веб-сторінки.

Товар - товари, зображення та/або опис яких розміщені на Сайті, об'єкт угоди сторін, обраний покупцем на Сайті та поміщений у «Кошик», або вже придбаний Покупцем у Продавця дистанційним способом.

Публічна оферта – спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція Продавця щодо укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених Продавцем умовах.

Користувач/Покупець – особа, яка переглядає інформацію на Сайті та замовляє та/або отримує Товари з використанням технічних інструментів Сайту.

Одержувач – Покупець або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, доставлений на умовах, визначених у Замовленні.

Компанія перевізник - служба доставки замовлення, інформація про яку міститься на сайті.

Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на купівлю обраних ним Товарів.

Акцепт – вчинення Користувачем дій, вкладених у прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація – заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті із зазначенням необхідних для ідентифікації даних, що розміщується у розділі (вказати розділ).

«Суттєвий недолік Товару» – недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання Товару відповідно до його цільової мети, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

Особистий кабінет – сторінка Сайту, що створюється Користувачем/Покупцем шляхом автоматизованих реєстраційних дій та містить історію замовлень, оформлених Покупцем за допомогою Сайту та персональну інформацію, вказану під час реєстрації. Власний кабінет Покупця може також містити іншу інформацію, необхідну для ідентифікації Користувача/Покупця, інформаційних повідомлень від власника сайту та оформлення замовлень, обміну інформацією та документацією, обсяг та порядок розміщення такої інформації визначається Продавцем самостійно.

Гаряча лінія – один із засобів інформаційної підтримки. Номер телефону Гарячої лінії: 097-955-36-30 Час роботи Гарячої лінії/Сall-center: з 09:00 до 19:00, понеділок – п'ятниця, та з 10:00 до 15:00 – субота

 

1. Загальні положення

1.1. Інформація, розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару та являє собою Публічну оферту Продавця, адресовану невизначеному та необмеженому колу осіб – користувачам Сайту.

1.2. Акцептом є факт реєстрації для оформлення Замовлення Користувача/Покупця на сайті з метою обрання Товарів та подальшого наміру Користувача/Покупця здійснити придбання Товарів на Сайті.

1.3. Акцептом Користувач/Покупець підтверджує свою повну та беззастережну згоду з усіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких винятків та обмежень та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту здійснення Акцепту.

1.4. Датою укладання Договору-оферти та моментом повного та беззастережного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми реєстрації та/або оформлення Замовлення, розташованого на Сайті, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді або через усне підтвердження Менеджера телекомунікації.

1.5. Оплата товару здійснюється виключно у гривні шляхом безготівкового розрахунку у формі передоплати або оплати за фактом отримання Товару. Платіжні системи та докладні умови оплати товару вказані на сайті у розділі «Оплата та доставка». Також, для клієнтів є можливість оформити замовлення через «Оплату частинами» від Приватбанку, Monobank (кількість платежів – 3, комісію оплачує ФОП Костенко А.В.))

 

2. Інформація про товар, ціну товару

2.1. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного артикулу та текстову інформацію про статтю, вартість за одиницю товару та інше.

2.2. Вартість товару, наданого на Сайті, вказана з урахуванням ПДВ.

2.3. Відомості, розміщені на сайті https://www.Lekos.com.ua, мають виключно інформативний характер.

 

3. Порядок оформлення Замовлення

3.1. Користувач/Покупець повинен самостійно оформити Замовлення на будь-який товар, доступний для Замовлення на Сайті на сторінці картки товару.

3.1.1. Щоб оформити замовлення через Інтернет-сайт Покупцеві необхідно:

– вибрати Товари, представлені на Сайті, їх кількість та натиснути «Додати на замовлення», Товар буде автоматично доданий до розділу «Кошик»;

– натиснути «Оформити замовлення» у нижній частині сайту;

– заповнити дані у відповідній електронній формі Замовлення, вибрати спосіб оплати Товару;

– після закінчення замовлення вибрати функцію «Підтвердити замовлення»;

– після завершення Покупцем дій щодо оформлення замовлення на Сайті оператор доставки Продавця в телефонному режимі зв'яжеться з Покупцем та за необхідності уточнить деталі замовлення, та/або система направить підтвердження Покупцю про прийняття відповідного замовлення на роботу, в т.ч. шляхом електронного оповіщення.

3.2. Замовлення вважається оформленим та прийнятим до виконання Продавцем у разі, коли після завершення Покупцем дій щодо оформлення замовлення на Інтернет-сайті оператор Продавця в телефонному режимі зв'яжеться з Покупцем, за необхідності уточнити деталі замовлення та підтвердить Покупцю про прийняття відповідного замовлення на роботу. Якщо клієнт при оформленні замовлення вказав "Не дзвонити по телефону", то в такому разі менеджер може написати клієнту в месенджер Viber або Telegram, для уточнення інформації або взагалі не дзвонити, якщо вся інформація надана коректно.

3.3. Продавець має право відмовитися від передачі замовлення Покупцю у разі, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру на їхню дійсність.

3.4. При оформленні Замовлення на сайті Покупець зобов'язується надати наступну обов'язкову інформацію, необхідну для виконання замовлення:

3.4.1. прізвище, ім'я Покупця/найменування юридичної особи;

3.4.2. адресу, якою слід доставити Товар (якщо доставка на адресу Покупця);

3.4.3. контактний телефон та електронна пошта (e-mail);

3.4.4. Ідентифікаційний код для юридичної особи або фізичної особи-підприємця

3.4.5. іншу додаткову інформацію на запит Продавця (розрахунковий рахунок тощо) .

3.5. Найменування, кількість (цей параметр не вказується), артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються у розділі «Особистий кабінет» «Кошик» або в особистому кабінеті Покупця на Сайті.

3.6. Якщо будь-яка із Сторін договору потребує додаткової інформації, вона має право запитати її в іншої Сторони. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при купівлі товару в інтернет-магазині.

3.7. При оформленні замовлення через оператора Продавця Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену у п. 3.4. - 3.5. справжньої Оферти.

3.8. Схвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних у реєстраційну форму на сайті Lekos.com.ua у розділі https://lekos.com.ua/ru/simpleregister/ та/або при оформленні Замовлення, сплативши його через систему liqpay. Після оформлення Замовлення через Оператора, дані про Покупця вносяться до бази даних Продавця.

3.9. У разі відсутності Замовленого товару, Представник Продавця зобов'язаний повідомити Користувача/Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв'язку, залишених Користувачем/Покупцем під час реєстрації на Сайті або інформаційним повідомленням в особистому кабінеті Покупця.

3.10. У разі відсутності Замовленого товару Користувач/Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або відмовитися від Замовлення зателефонувавши за номером Гарячої лінії.

3.11. Користувач/Покупець має право скасувати замовлення, зателефонувавши за номером Гарячої лінії, але не пізніше ніж до моменту отримання повідомлення про відправку Товару.

3.12. Зобов'язання Покупця з оплати Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.

3.13. Розрахунки між Продавцем та Покупцем за Товар здійснюються способами, вказаними на сайті у розділі «Оплата та Доставка».

 

4. Доставка товарів

4.1. Сторони домовилися про те, що Доставка товару здійснюється Учасником відповідно до таких правил:

При отриманні передоплати Замовлення до 14:00 При отриманні передоплати Замовлення після 14:00

Відправлення товару провадиться в день отримання оплати. Відправлення товару провадиться на наступний робочий день.

4.2. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами доставки по території України відповідно до умов, зазначених на сайті в розділі «Оплата та доставка» або самовивезенням із зазначеного при Замовленні з місця видачі замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем за вказаним ним при замовленні номера телефону, замовлення вважається анульованим.

4.3. Разом із Замовленням Покупцю надаються документи, передбачені чинним законодавством.

4.4. При отриманні Товару Покупець зобов'язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю.

4.5. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) або самостійно перевірити відповідність Товару якісним та кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).

4.6. Фактом, що підтверджує отримання Товару, відсутність зауважень та претензій щодо кількості, зовнішнього вигляду та комплектності товару є момент прийняття Товару Покупцем або уповноваженим представником Покупця від Компанії-перевізника. Фіксація передачі товару підтверджується згідно з даними у реєстрах видачі вантажів/відправлень Компанії-перевізника, або іншим чином узгоджений обома Сторонами у Замовленні.

4.7. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем у місті поставки Товару при самостійній доставці Товару від Продавця або при передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем шляхом проставлення підпису до супровідних документів, що підтверджують доставку Покупцю чи іншим способом, обумовлені умовами цього Договору.

4.8. У разі, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – Компанії-перевізники), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі та беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних компаній-перевізників.

 

5. Повернення Товару.

5.1. Повернення товару відповідної якості чи комплектності.

5.1.1. Покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти днів з моменту отримання Товару виключно за умови збереження Товарного вигляду, споживчих властивостей Товару, упаковки виробника, ярлика та розрахункового документа (електронний розрахунковий документ/ квитанцію та/або гарантійний талон)) розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із проданим товаром), товар не був у використанні/експлуатації.

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцю не відшкодовується.

5.1.2. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару з урахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

5.2. Порядок повернення Товару неналежної якості:

5.2.1. Повернення Товару неналежної якості, комплектності відбувається у разі: пошкодження упаковки або механізму, що не працює, відсутності деталей, що складають Товар.

Покупець має право обміняти на одиницю відповідної якості. Для обміну товару з наявними виробничими дефектами необхідно звернутися за телефоном: 097-955-36-30 або електронною поштою: Lekos.com.ua@gmail.com.

5.2.2. У разі повернення Товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями), доставку якого було здійснено Компанія-перевізниками, Товариство повертає кошти на підставі звернення (заяви) Покупця про розірвання договору (повернення товару) відповідно до порядку встановленого Законом України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями). Витрати, пов'язані з доставкою такого Товару Компанією-перевізником, покриваються за рахунок Продавця.

При розірванні договору Покупець повинен повідомити Продавця про місце, де продукцію можна повернути. Якщо продукцію було отримано Покупцем через місце видачі замовлення/компанію-перевізника, то у разі розірвання договору Покупець може повернути товар у місці видачі замовлення/через компанію-перевізника.

5.2.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця, зазначеного у заяві про розірвання Договору. У разі відмови від Товару неналежної якості, придбаного дистанційним способом, вартість якого була сплачена Покупцем шляхом безготівкового розрахунку, Продавець повертає кошти Покупцю за Товар неналежної якості протягом 30 банківських днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору у спосіб та на розрахунковий рахунок наданий Покупцем.

Повернення Покупцеві сплачених коштів за Товар/відшкодування витрат на усунення недоліків Товару здійснюється Продавцем шляхом перерахування відповідної суми коштів на рахунок, відкритий Покупцем в установі банку, у тому числі картковий рахунок, зазначений Покупцем у заяві, зазначеній у п.5.2.4. справжньої угоди

5.2.4. Повернення коштів, сплачених Покупцем за Товар/відшкодування витрат на усунення недоліків Товару, здійснюється Продавцем на підставі письмової заяви Покупця, врученої особисто представнику Продавця, надісланої на поштову адресу Продавця, або шляхом заповненої та розміщеної у формі заяви у вигляді електронного документа*, розміщеного у розділі "Повернення товару" на веб-сайті: https://lekos.com.ua/add-return/.

*Оригіналом електронного документа вважається електронний екземпляр документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"

5.2.5. До зазначеного у п.п.5.2.4. заяви Покупцем обов'язково додається: - відповідний розрахунковий документ встановленої форми (електронний чек у роздрукованому чи згенерованому вигляді та/або паперовий чек), що підтверджує придбання Товару, з позначкою про дату продажу (дату передачі) Товару; - документи, що підтверджують понесені Покупцем витрати на усунення недоліків Товару (у разі заяви вимог про відшкодування таких витрат) інформація про банківський особовий рахунок на який потрібно повернути кошти та інші документи відповідно до вимог ЗУ «Про захист прав споживачів».

5.3. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі Покупець особисто, у порядку та у строки, встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцю вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред'явленні вимог про безоплатне усунення недоліків термін їх усунення обчислюється з дати отримання Товару Продавцем у своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

5.4. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем при наданні Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, що виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил використання або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

5.5. Додаткові положення про порядок повернення товарів, у тому числі доставку яких було здійснено Компаніями-перевізниками, наведено у розділі Сайту «Повернення товару».

 

6. Права та обов'язки Товариства/Продавця.

6.1. Продавець має право:

6.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити в оформленні Замовлення/продажу та доставки Товарів) у разі порушення Користувачем/Покупцем умов Публічної оферти;

6.1.2. На свій розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на товари. У будь-якому разі ціна Товару підтвердженого Продавцем Замовлення залишається незмінною;

6.1.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, обов'язково повідомивши про це Покупця шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаного Покупцем під час реєстрації (або дзвінком операторами Гарячої лінії на вказаний Користувача телефону);

6.1.4. На свій розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти шляхом її розміщення (оприлюднення) у новій редакції на Сайті. Зміни набирають чинності з їх розміщення (оголошення), якщо інший термін набрання чинності змін не визначено додатково за її публікації.

6.1.5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться або проводитимуться Продавцем та/або третіми особами - партнерами Продавця. Також, відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів/Покупців електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції Товариства;

6.1.6. Організовувати доставку Замовлень відповідно до обраного способу доставки та із залученням третіх осіб до надання послуг з доставки.

6.2. Продавець зобов'язується:

6.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;

6.2.2. Доставити Товари згідно з оформленим Замовленням та умовами Публічної оферти;

6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару при упаковці та підготовці до доставки;

6.2.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Правил Безпеки, розміщених на Сайті;

6.2.5. Надати кожному Користувачеві можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Товариства, які надсилаються останнім на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації на сайті.

 

7. Права та обов'язки Користувача/Покупця.

7.1. Користувач/Покупець має право:

7.1.1. Вибрати Товари, оформляти та надсилати Замовлення відповідно до інструкцій, розміщених на відповідних сторінках Сайту;

7.1.2. Вимагати від Продавця виконання умов та обов'язків, передбачених цією Публічною офертою;

7.1.3. Відмовитися від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Товариства, які надсилаються останнім на адресу електронної пошти Користувача.

7.2. Користувач/Покупець зобов'язується:

7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитися з усіма її умовами та положеннями;

7.2.3. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), розміщену на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення;

7.2.4. Вибрати зручний спосіб оплати, оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;

7.2.5. При реєстрації та/або оформленні Замовлення надати повну інформацію, необхідну для здійснення доставки Замовлення. Користувач/Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Клієнтом/Покупцем.

7.2.6. При отриманні Замовлення перевірте цілісність та комплектність Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У разі виявлення пошкоджень або неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем має підписати особу чи організацію/компанію, яка здійснила доставку Замовлення.

7.2.7. Ознайомитись із Правилами перевезення вантажів Компаній до моменту оформлення Замовлення.

7.2.8. Користувач/Покупець усвідомлює, що Веб-сайт, а також Мобільний додаток, що забезпечує можливість входу Клієнтів до Особистого кабінету, працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, але з урахуванням обмеження доступу до нього, у тому числі на підставах здійснення технічних робіт і т.п., залежно від технічних можливостей пристрою, обладнання, програмного забезпечення, зокрема, але не виключно, засобів систем телекомунікаційного та/або мобільного зв'язку, у тому числі підключених до Інтернету, зокрема, працездатності Інтернету.

 

8. Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.

8.1. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (у тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), через які здійснюється доступ до Сайту.

8.2. Будь-яка скарга або претензія Користувача/Покупця має бути оформлена в письмовій формі та надіслана Продавцю з використанням облікових записів, які розміщуються в особистому кабінеті Користувача/Покупця. Продавцем буде вжито всіх необхідних заходів щодо задоволення скарги/претензії Користувача/Покупця, якщо така скарга/претензія буде обґрунтована та оформлена відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Усі суперечки, розбіжності чи вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі стосовно його виконання, порушення, припинення чи недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді, відповідно до матеріального та процесуального права України, з дотриманням умов про підсудність та підвідомчість .

 

9. Форс-мажор.

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов'язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов'язане з волевиявленням Сторін, таких як військові дії, страйки, заворушення, аварії, стихійні лиха, зміни в законодавстві України, інші обставини надзвичайного характеру, що виникли після укладення цього Договору і безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору і які Сторони не могли ні передбачити, ні попередити.

9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань щодо настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону письмово про виникнення вищезгаданих обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

 

10. Застереження щодо збору та обробки персональних даних.

10.1. При акцепті договору Користувач/Покупець надає свою згоду на збирання та обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 р. № 2297-VI «Про захист персональних даних».

Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (пропоновані умови придбання Товару) шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:

а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, та погоджується з умовами цієї пропозиції (оферти);

б) він дає дозвіл на збирання, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого строку після закінчення його дії. Крім цього, укладання договору Покупець підтверджує, що його повідомлено (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, електронних чеків, накладних та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця для виконання замовлення Покупця та смс розсилок, телефонних дзвінків для надання персональних знижок для інформування про акції та спеціальні пропозиції.

Обсяг прав Покупця як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий та зрозумілий

10.2. Будь-яка інформація, отримана від Користувача / Покупця, ніколи і за жодних умов не буде надана третім особам, за винятком випадків, пов'язаних з виконанням цього Договору або передбачених чинним законодавством України.

10.3. Інформація, що надається Користувачем / Покупцем, використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачеві/Покупцю комерційних пропозицій Продавця.

10.4. Особисті відомості можна змінити, оновити або видалити у будь-який час у розділі «Особистий кабінет».

10.5. Для того щоб забезпечити Користувача/Покупця інформацію про продукцію, розміщену на сайті, Продавця може надсилати на вказану при реєстрації адресу електронної пошти інформаційні повідомлення.

10.6. Продавець має право використовувати технологію Cookies. Cookies не містять конфіденційної інформації та не передаються третім особам.

10.7. Персональні дані Користувача / Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 р. № 2297-VI «Про захист персональних даних» та Політики Конфіденційності, зазначеної у розділі Сайту «Інформація».

 

11. Інші умови

11.1. У відносинах між Користувачем/Покупцем та Продавцем застосовуються положення чинного законодавства України.

11.2. Фотозображення Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятись від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на загальну вичерпну інформацію та можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо товару Користувач повинен звернутися за номером гарячої лінії.

11.3. Продавець може здійснювати аудіофіксацію розмов на Гарячій лінії з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів/Покупців про факт здійснення аудіофіксації шляхом усного застереження. Такий запис може здійснюватись Продавець для реалізації останніх своїх прав та законних інтересів, а також з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач/Покупець, який не погоджується з аудіофіксацією розмови, може не продовжувати спілкування з оператором Гарячої лінії після отримання повідомлення про аудіофіксацію.

11.4. Продавець залишає за собою право розширювати та скорочувати товарну пропозицію, представлену на сайті.

11.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.