×

Гарантія на наручні годинники, умови та інформація. Сервісне обслуговування в інтернет магазині Lekos

 

Як можна обміняти або повернути товар?

 

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно «Закону про захист прав споживача».

 

В яких випадках відбувається обмін / повернення товару?

 

Якщо товар просто не підійшов Вам за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням.

 

Обмін / повернення товару відбувається якщо він не використовувався і був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби а також розрахунковий документ (товарний чек, гарантійний талон), виданий споживачеві при продажу.

 

При обміні / повернення товару, необхідно:

 

Упевниться, що товар не був використаний і не має слідів, а саме: подряпин або відколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д .;

 

Простежити, щоб товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

 

Зберегти і надати всі ярлики і заводське маркування.

 

Яким чином проводиться обмін або повернення товару?

 

Повернути або обміняти товар можливо в нашому магазині за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченко 29, в робочий час з 9:00 до 19:00, попередньо повідомивши про Ваш намір. Для повернення / обміну необхідно мати наступне: товар для повернення і комплектуючі до товару, упаковку, гарантійний талон, товарний чек.

 

Оформити заяву на повернення можна тут

 

Якщо повернення товару здійснюється з іншого міста, де відсутній представник магазину Lekos, відправка відбувається через відділення «Нової пошти», адреса і одержувача потрібно уточнювати по телефону: 097-955-36-30

 

Куди звертатися з питань поломок і гарантійного обслуговування?

 

У разі, якщо товару потребуватиме проведення гарантійного обслуговування, то потрібно звернутися в сервісний центр по тел. 097-955-36-30 (з 9:30 до 18:30)

 

Які терміни гарантії на товар?

 

Терміни гарантії вказані в описі кожного товару на нашому сайті, а так само в товарному чеку і гарантійному талоні на товар. Гарантія надається на термін від 1 до 24 місяців, в залежності від виду товару і може бути представлена ​​виробником або магазином Lekos. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить товарний чек або гарантійний талон виробника або магазину.

 

В якому випадку товар не підлягає ремонту сервісним центром в гарантійний період?

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який Ви у нас купили і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. У разі повної заміни товару, наш магазин дотримується законодавства України і надаємо нову гарантію на повний строк.

 

Для цього, будь ласка, надайте нам:


  • Товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробку);
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що підтверджує оплату;
  • Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

 

Причини можливої ​​ відмови в гарантійному ремонті:

 

  • Наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок необережних дій користувача;
  • Порушена збереження гарантійних пломб;
  • Порушені правила використання пристрою, викладені в інструкції до товару;
  • Було проведено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний з установкою не сертифікований ПО;
  • Неправильно заповнений гарантійний талон;
  • Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • Стерті, пошкоджені або відсутні стікера із серійними номерами на корпусі виробу.
  • Втрачені кнопки або інші елементи корпусу

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

 

  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження, завдані користувачем;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • На батарейки та акумуляторні батареї після одного місяця експлуатації
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • Збереження інформації в пам'яті пристрою.

 

З питань сервісного обслуговування і повернення товару телефонуйте за тел .: 097-955-36-30 (щодня з 09:30 до 18:30)