Гарантія на наручні годинники, умови та інформація. Сервісне обслуговування в інтернет магазині Lekos
Як можна
обміняти або повернути товар?
Обміняти або
повернути товар можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно «Закону про
захист прав споживача».
В яких випадках
відбувається обмін / повернення товару?
Якщо товар
просто не підійшов Вам за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших
причин і не може бути використаний за призначенням.
Обмін /
повернення товару відбувається якщо він не використовувався і був збережений
його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби а також розрахунковий
документ (товарний чек, гарантійний талон), виданий споживачеві при продажу.
При обміні /
повернення товару, необхідно:
Упевниться, що
товар не був використаний і не має слідів, а саме: подряпин або відколів,
потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д .;
Простежити, щоб
товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
Зберегти і
надати всі ярлики і заводське маркування.
Яким чином
проводиться обмін або повернення товару?
Повернути або
обміняти товар можливо в нашому магазині за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченко 29, в
робочий час з 9:00 до 19:00, попередньо повідомивши про Ваш намір. Для повернення / обміну
необхідно мати наступне: товар для повернення і комплектуючі до товару,
упаковку, гарантійний талон, товарний чек.
Оформити заяву
на повернення можна тут
Якщо повернення
товару здійснюється з іншого міста, де відсутній представник магазину Lekos,
відправка відбувається через відділення «Нової пошти», адреса і одержувача
потрібно уточнювати по телефону: 097-955-36-30
Куди звертатися з питань поломок і гарантійного обслуговування?
У разі, якщо
товару потребуватиме проведення гарантійного обслуговування, то потрібно
звернутися в сервісний центр по тел. 097-955-36-30 (з 9:30 до 18:30)
Які терміни
гарантії на товар?
Терміни гарантії
вказані в описі кожного товару на нашому сайті, а так само в товарному чеку і
гарантійному талоні на товар. Гарантія надається на термін від 1 до 24 місяців,
в залежності від виду товару і може бути представлена виробником або магазином
Lekos. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить товарний чек або
гарантійний талон виробника або магазину.
В якому випадку
товар не підлягає ремонту сервісним центром в гарантійний період?
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який Ви у нас купили і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. У разі повної заміни товару, наш магазин дотримується законодавства України і надаємо нову гарантію на повний строк.
Для цього, будь
ласка, надайте нам:
- Товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробку);
- Гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату;
- Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
Причини можливої
відмови в гарантійному ремонті:
- Наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок необережних дій користувача;
- Порушена збереження гарантійних пломб;
- Порушені правила використання пристрою, викладені в інструкції до товару;
- Було проведено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний з установкою не сертифікований ПО;
- Неправильно заповнений гарантійний талон;
- Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- Стерті, пошкоджені або відсутні стікера із серійними номерами на корпусі виробу.
- Втрачені кнопки або інші елементи корпусу
Гарантійні
зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, завдані користувачем;
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- На батарейки та акумуляторні батареї після одного місяця експлуатації
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- Збереження інформації в пам'яті пристрою.
З питань сервісного обслуговування і повернення товару телефонуйте за тел .: 097-955-36-30 (щодня з 09:30 до 18:30)