Найвідоміший м'яч Wilson c фільму "Ізгой"

У нашій статті ми розповімо унікальну історію, як звичайний м'яч Wilson став знаменитим у всьому світі буквально за один вечір завдяки участі у зйомках фільму з Томом Хенксом.

Компанія Wilson Sporting Goods не новачок у проханнях про пожертву продукції. Вже більше століття компанія постачає обладнання для громадських організацій, збирачів коштів, молодіжних спортивних ліг, професійних команд та решти. Але, у 1998 році менеджеру зі зв'язків із громадськістю командних видів спорту Моллі Уоллес надійшов дзвінок, який значно вплинув на подальшу історію бренду.

Це був представник компанії 20th Century Fox, однієї з найвідоміших продюсерських компаній у світі. Він пояснив Моллі, що студія збиралася почати зйомки фільму, і сподівався, що Вілсон зможе надати кілька м'ячів, які будуть використовуватися у фільмі. «Сьогодні продюсерські компанії хочуть великих грошей на продакт-плейсмент. Але на той час це було не так», пояснює директор з баскетболу, волейболу та футболу Майк Кюне. «Вони просто хотіли м'ячів, але дуже розпливчасто говорили про фільм і про те, як використовуватиметься продукт», згадує Уоллес, але вони сказали, що м'яч не використовуватиметься як зброя або будь-яким чином, що завдає шкоди бренду».

Представник Fox пояснив, що фільм буде трохи незвичним, бо в ньому не буде великої кількості акторів другого плану. Але він розкрив головну роль у фільмі. "Том Хенкс", з усмішкою говорить Уоллес. «Він сказав мені, що це Том Хенкс, і я думаю, що саме це зрештою й уклало угоду. Фільми Тома Хенкса завжди хороші Уоллес проконсультувався з Кюне та менеджером з волейболу та футболу Аланом Давенпортом. Це був більш розпливчастий запит, ніж зазвичай отримував Вілсон, але із запевненнями, які міг надати тільки Том Хенкс, команда погодилася відправити Фоксу те, що він просив… а насправді це були футбольні м'ячі.

 «Маловідомий факт! Волейбольні м'ячі з'явилися пізніше, каже Давенпорт.

Спершу відправили футбольні м'ячі. Лише через кілька місяців команда отримала відповідь від 20th Century Fox. «Вони повернулися та сказали, що футбольні м'ячі не працюють, бо щось не прилипає до матеріалу футбольного м'яча, згадує Воллес. «Тому вони натомість попросили кілька волейбольних м'ячів».

 У той час у волейбольних м'ячів Wilson на обох сторонах м'яча було надруковано «Wilson», але Fox спеціально просила волейбольні м'ячі з однією порожньою стороною. Як каже Давенпорт: «Ми уявлення не мали, навіщо їм це потрібно, але ми це зробили. Ми спеціально виготовили 60 односторонніх волейбольних м'ячів і відправили їх компанії Fox «Ось тоді ми дійсно почали запитувати себе: «Навіщо їм це потрібно? Що вони могли робити із односторонніми кулями? згадує Воллес.

 У цей момент все, що знали Уоллес, Давенпорт та Кюне, було те, що односторонній волейбольний м'яч Вілсона буде у фільмі Тома Хенкса. І це вся інформація, яку вони мають у своєму розпорядженні більшу частину року.

 Декілька місяців потому Уоллесу зателефонував Fox і повідомив, що вони відправлять їй угоду про нерозголошення, а також свого роду попередній перегляд розміщення продукту. Уоллес підписав NDA і приблизно через тиждень вона отримала конверт від Fox. Він містив єдину фотографію без контексту чи історії. На фото (нижче) був зображений Том Хенкс на пляжі з волейбольним м'ячем Wilson. Уоллес поділився фотографією з Давенпортом та Кюне. Разом вони вивчили фото та почухали в потилицях. Мало вони знали, що тільки-но вперше побачили колегу з фільму Хенкса і майбутню сенсацію поп-культури Волейболіста Вілсона.

                                             фото Воллес отримав від 20th Century Fox.

Після отримання фотографії команда більше не отримувала повідомлень від Fox Studios, поки фільм не почав показувати в Лос-Анджелесі. І щойно почалися перегляди, посипалися дзвінки. «Мені одразу почали дзвонити ЗМІ. І я відчував себе ідіотом, бо поняття не мав, про що вони говорять», – сміється Воллес. «Фокс, як і раніше, нічого нам не розповідав про сюжет чи про те, як використовувалися волейбольні м'ячі. Після того, як Уоллес відповіла на свій уже сотий дзвінок, вона звернулася до Fox Studios. «Я сказав: «Добре, ти повинен мені дещо сказати; Я уявлення не маю, що сказати ЗМІ, і мені постійно дзвонять». Так уже вийшло, що пізніше того ж таки тижня Фокс проводив показ критики фільму «Вигнання» у театрі Сіскела та Еберта в центрі Чикаго. Замість того, щоб пояснювати сюжет по телефону, Фокс запросив Уоллеса, Давенпорта та Кюне бути присутнім на перегляді. Тож вони пішли. «Ми справді не мали жодного уявлення про те, як м'яч потрапить до цього театру», - згадує Давенпорт. «Я пам'ятаю, як йшов з екрану з думкою «святий [лайка]! ». Ми знали, що (як компанія) маємо щось робити». Спочатку Фокс не хотів дозволяти Вілсону робити точні копії м'ячів «Вигнані». На той час фільм не мав інших комерційних товарів. Але команда Вілсона вилетіла в Лос-Анджелес, щоб зустрітися з продюсерами фільму, і зрештою отримала добро на виробництво копії волейбольних м'ячів Wilson. "Це не був платний продакт - плейсмент, тому ми поняття не мали, поки фільм не був випущений", - додає Кюне. "Ось чому ми на кілька місяців відстали у виробництві реплік м'ячів". На щастя, ентузіазм із приводу фільму продовжував зростати як снігова куля навіть після випуску реплік м'ячів.

Боуг і Вілсон на задньому сидінні кабріолет під час параду.


ЧОМУ WILSON НА ПЕРШОМУ МІСЦІ?

Можливо, ви чули, що для фільму було обрано волейбольного м'яча марки Wilson на честь дружини Тома Хенкса, Рити Вілсон. Історія говорить, що Хенкс знав, що він буде далеко від домашніх зйомок з невеликою командою протягом тривалого періоду часу, тому він хотів мати деякий зв'язок із продуктом, який гратиме його колегу по фільму. Тому він обрав м'яч із ім'ям своєї дружини. Але є ще одна історія, яка – якщо це правда – робить участь Wilson у фільмі написаною на зірках. «Якби сценарист фільму був одним із тих хлопців, яким подобається виходити на вулицю та відчувати те, про що він пише», - згадує Давенпорт. «Легенда свідчить, що цей сценарист вирушив на віддалений Карибський острів з тим, хто вижив. Він випробував багато речей, які зрештою увійшли у фільм, наприклад, спробу розпалити вогонь і відкрити кокосовий горіх. Нібито один із тих, хто вижив, сказав: «Якщо ви збираєтеся побути на самоті протягом тривалого періоду часу, ви трохи збожеволієте і почнете розмовляти з собою або неживими предметами»».

Волейбольний м'яч Wilson з фільму «Ізгой»


Значні результати і тривалий вплив

"З чистої точки зору, ніщо з того, що ми коли-небудь робили, не може зрівнятися з "Вигнанням"", - Кріс Консідайн. Уоллес підтверджує, що через два десятиліття, десятки фокус-груп і досліджень бренду Wilson із «Cast Away», як і раніше, залишається однією з трьох головних речей, які люди знають про бренд. «У сучасному світі продюсерські компанії продаватимуть це місце під торговою маркою. Але одна з найчистіших рис Тома Хенкса полягає в тому, що для нього йшлося не про заробляння грошей на створення фільму, а про заробляння грошей, бо це добрий фільм», – пояснює Кюне. «Ми надали Fox 60 м'ячів для фактичного виробництва фільму і, можливо, ще 100 для використання з рекламною метою. У результаті ми роздали їм близько 150 волейбольних м'ячів та отримали безпрецедентну продакт - плейсмент.

Також завдяки «Вигнанню» Алан Давенпорт цитувався у Wall Street Journal та Entertainment Weekly з різницею на місяць. «Я вважаю, що моя цитата була такою: «Не кожен актор може бути таким різнобічним, як Wilson. Він не просто ще одне гарне обличчя». Волейбольний м'яч Wilson, як і раніше, займає своє місце в дусі часу навіть через два десятиліття після виходу "Cast Away". Він навіть має свою сторінку на IMDB. «Ми, як і раніше, продаємо 20-25 000 м'ячів «Вигнані» на рік», - каже Давенпорт. Ходять чутки, що волейбольні м'ячі Wilson, як і раніше, залишаються найпопулярнішим предметом з автографами Тома Хенкса.

М'яч, підписаний Томом Хенксом, люб'язно наданий Майклу Кюне.

Протягом усього фільму стосунки між Хенксом та м'ячем Wilson здавалися справжніми. Причина, через яку це ніколи не було схоже на платний продукт - плейсмент, полягає просто в тому, що це не так. Роль м'яча Wilson як одна з головних ролей Хенкса була такою рекламою, яку не можна було купити за гроші. Зв'язок був справжнім, відчутним і, якщо вірити легенді, призначеній із самого початку.