Чекаючи годинникової галузі на 2020 рік

Які були показники годинної індустрії у 2018 та 2019 році, яким був прогноз на 2020 рік

 Падіння обсягів експорту, що продовжується, незрозуміле втручання наглядового органу з питань конкуренції, проблеми в Гонконгу, індивідуальні виставкові стратегії ...

 У 2020 році обличчя швейцарської годинної індустрії зміниться. Годинникова промисловість вступає у новий рік, у якому, якщо використовувати астрологічну метафору, планети ще не вирівнялися. Хоча жодна кількість спостережень за кришталевою кулею не може сказати, що на нас чекає найближчими місяцями, ми можемо очікувати, що попереду буде вибоїста, якщо не сказати кам'яниста дорога. Точні цифри не дуже зручні.

 Після оптимістичного 2018 року, протягом якого швейцарський годинник виріс в експорті на 6,3%, постачання не змогли зберегти темпи, внаслідок чого на кінець листопада 2019 року ковзна середня за 12 місяців коливалася близько позначки + 2%. Незважаючи на те, що традиційно це місяць подарунків, продаж у грудні навряд чи зрушить з мертвої точки. У галузі спостерігається низхідна тенденція, на яку соціальні та політичні потрясіння більшою мірою вплинуть, ніж у перші шість місяців 2019 року.

 Брексит швидше за все, але оскільки деякі сумніви тепер зняті після загальних виборів у грудні, бренди, швидше за все, поставлять на паузу їх експорт до Великобританії.

 Найбільшою проблемою для вартових майстрів залишається Гонконг. Експорт до регіону різко впав із початку демократичних протестів, впавши майже на 30% у жовтні 2019 року і знову на ту саму величину у листопаді. За таких темпів особливий адміністративний район Китаю незабаром може бути витіснений Сполученими Штатами як основний напрям для швейцарського годинника.


Зовнішнє втручання

 Падіння обсягів експорту, що продовжується, на 13,4% або 3 мільйони одиниць на кінець листопада 2019 року, є ще однією причиною для занепокоєння, не в останню чергу тому, що в 2019 році зниження фактично прискорилося, не залишаючи сумнівів у тому, що смарт годинник впливають на нижчі продажі. цінові точки. Як би багато виробників не вважали Apple Watch та інші годинники годинами тільки за назвою, вони є серйозним і прямим викликом кварцу, і доти, поки швейцарські виробники не зможуть дати реалістичну відповідь, ситуація навряд чи покращиться. Це була одна із причин, названих швейцарським антимонопольним регулятором Comco, коли він оголосив про рішення, яке багатьом спостерігачам важко зрозуміти.

 На наступному етапі процедури, розпочатої в 2013 році, коли Swatch Group, найбільша годинна група у світі, була зобов'язана продовжувати постачання механічних механізмів третім сторонам до кінця 2019 року, за два тижні до останнього терміну Comco винесла суперечливу постанову про те, що забороняє Swatch Group забезпечуватиме великих конкурентів механізмами з 1 січня 2020 року. Цей захід дозволяє групі продовжувати постачання дрібнішим компаніям і є перехідний етап, поки регулюючий орган розглядає ситуацію до винесення свого остаточного рішення - чого він, очевидно, не мав. час зробити останні сім років. Потрібні: нові формули Федеральна адміністрація Швейцарії діє таким чином, що пересічному спостерігачеві буде важко зрозуміти. На захист свого рішення Comco вважає, що падіння обсягів продаж означає, що у брендів не буде проблем з пошуком нових постачальників.

 Swatch Group швидко відреагувала, випустивши заяву, в якій описує ці тимчасові заходи як «незрозумілі та неприйнятні». Залишаючи осторонь технічні деталі досить сказати, що Comco створює невизначеність, без якої галузь цілком могла б обійтися. І все в ім'я конкуренції, яку насправді спотворює нове правління з огляду на те, що Swatch Group більше не є домінуючим гравцем на ринку.

 Регулюючий орган пообіцяв опублікувати результати свого огляду цього літа, коли вже відбудуться основні галузеві збори. Тут також є питання. Що буде з Baselworld, коли піде останній японський бренд Seiko? Якого графіка ми можемо очікувати від LVMH, чиї годинникові бренди проводять свою власну виставку в січні в Дубаї, перш ніж вирушити до Базелю через три місяці? Яку модель ми побачимо у брендів, які вирішать діяти поодинці, таких як Audemars Piguet, Richard Mille або Greubel Forsey, за Breitling? У розпал цих численних ініціатив Watches & Wonders Geneva (колишня SIHH) представить сміливий новий формат, що включає заходи в центрі Женеви, щоб познайомити годинникову справу та її професії з ширшою аудиторією, включаючи наступні покоління. Перед обличчям усюдисущих соціальних мереж, еволюції моделей поширення та появи нової клієнтури годинникова промисловість шукає формули успіху завтрашнього дня.